ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد
سرخط خبرها

راننده تسلا به دلیل استفاده از اپل ویژن پرو حین رانندگی دستگیر شد + ویدئو

  • کد خبر: ۲۱۰۳۴۹
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
راننده تسلا به دلیل استفاده از اپل ویژن پرو حین رانندگی دستگیر شد + ویدئو
در روزهای گذشته ویدئویی از راننده یک خودرو تسلا منتشر شد که با هدست اپل ویژن پرو حین استفاده از رانندگی خودکار، کار می‌کند. از آنجا که این ویدئو و رفتار این راننده خطرآفرین بوده است او دستگیر شده است.

شهرآرانیوز - در روزهای گذشته ویدئوهای زیادی از کاربران حین استفاده اپل ویژن پرو منتشر شده است. در یکی از این ویدیوها مردی با هدست ۳۵۰۰ دلاری اپل ویژن پرو پشت فرمان تسلای خودران مشغول تایپ و اسکرول است. در بخشی از ویدئو، دست‌های این مرد روی فرمان نیست. نگه‌داشتن فرمان برای هر سه ویژگی کمکی رانندگی خودران تسلا الزامی است: خودران، خودران پیشرفته و رانندگی کامل. برخلاف نام این ویژگی‌ها هیچ کدام از حالت‌های رانندگی تسلا باعث نمی‌شود این خودرو‌ها کاملاً مستقل از راننده باشند.

این راننده در کامنتی در ایکس تایید کرده که فرد حاضر در این ویدئو اوست و دستگیر شده است. از صبح دوشنبه، ویدیوی او در پلتفرم ایکس، متعلق به مدیر عامل تسلا، بیش از ۲۴ میلیون بازدید داشته است.

برخی از کاربران در رسانه‌های اجتماعی، این مرد را متهم کردند که ویدیو را برای دریافت کلیک‌ و بازدید‌ها به نمایش گذاشته است. 

اپل در راهنمای کاربری اپل ویژن پرو به طور صریح به کاربران هشدار داده هنگام رانندگی از این محصول استفاده نکنند:

همیشه در طول استفاده از ویژن پرو به محیط و وضعیت بدن خود آگاه باشید. ویژن پرو برای استفاده در نواحی کنترل‌شده، ایمن و سطح صاف طراحی شده است. هرگز از ویژن پرو حین کار با وسیله نقلیه متحرک، دوچرخه، ماشین‌آلات سنگین یا در هر موقعیت دیگری که نیاز به توجه دارد، استفاده نکنید.

ویژگی‌ رانندگی خودران تسلا در سال‌های اخیر منجر به بازرسی‌های سخت‌گیرانه این خودروسازی شده است. در سال ۲۰۲۱، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها تحقیقاتی رسمی درباره تصادفات ناشی از ویژگی‌ رانندگی خودران تسلاها انجام داد؛ در جولای گذشته، تنظیم‌کننده ایمنی از تسلا درخواست کرد تا اطلاعات بیشتری درباره به‌روزرسانی‌های نرم افزاری‌اش ارائه دهد. این به روز رسانی‌ها به رانندگان اجازه می‌دهد بدون قرار دادن دست روی فرمان برای مدت طولانی از ویژگی خودران استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->